Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

luni, 1 ianuarie 2018

Şi la Băbuşa şi Băceşti există Moş Crăciun

Şi noi am dăruit  de Crăciun!
   În Băbuşa la fel ca în multe alte locuri din Moldova şi de peste tot din ţară, lipsiti de utilităţile esenţiale unui trai demn de acest secol, sunt multe familii care nu au avut şi nici nu vor avea sansa de a-şi creşte copiii in conditii civilizate, chiar dacă unii au muncit de când se ştiu şi nu au jinduit la pomana socială a statului. Au muncit pentru că aşa au fost educaţi, dar şi aşa, nevoile îi copleşesc. Sunt mulţi copiii deosebiţi care nu au nici o vină că s-au născut în familii sărace.
Pentru ei am intiat acum câţiva ani aceste mini şi modeste campanii de suflet si sunt fericită că am ajuns anul acesta la Campania cu  nr 5.
   Începând cu anul 2012, în 5 ediţii şi sub diferite forme am încercat să ajut pe cont propriu,  cu ajutorul unor oameni deosebiţi, anonimi sau nu. Anul acesta s-a oferit să ajute o altă fiică a satului plecată în cele străinătăţuri , căreia îi mulţumesc în numele meu şi al copilaşilor care vor zâmbi strângând în braţe jucărioarele trimise.
Jucăriile ( în cea mai mare parte lego-uri), au ajuns chiar în prima zi de Crăciun la Grădiniţa din Băbuşa. De asemeni, am reuşit să mai adaug încă câteva volume în biblioteca Centrului Medico-Social Băceşti, către care am reuşit să direcţionez până acum, în anii precedenţi,  câteva mii de volume.
   Dealtfel, biblioteca centrului  este una cât se poate de bine conturată/dotată şi datorită colaborării excelente cu domnul director  al aşezământului, Ion Briscaru.

   Eu, noi, atât am putut face în anii aceştia!
Mi-aş dori să  să existe şi alţi oameni de bine care să facă măcar atât sau poate chiar mult mai mult de atât pentru Băbuşa, copii sau bătrânii de acolo.Sau pentru Băceşti.
   Chiar dacă le ştiti sau nu poveştile însă sunteţi dornici să aduceţi puţină lumină şi bucurie în casele lor, şi  asta nu numai  de Crăciun, vă aşteptăm să ne fiţi alături!




Niciun comentariu: