Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 30 martie 2018

Locul II

După o altă noapte grea, iată că ziua debutează frumos, răsplătindu-ne cu...premii.Mulţumiri juriului pentru onorantul loc II !Mulţumiri şi pentru premiul deosebit!
"Rezultate concurs-BUCURIA DE A FI SĂNĂTOS

 Sănătatea ,un dar…
Vulnerabilitatea în faţa morţii este aceeaşi pentru toţi oamenii. Văd zilnic săraci şi bogaţi, tineri şi vârstnici, căutând cu disperare un leac pentru boala lor. Am realizat cât de slabi suntem cu toţii, am realizat cât de fragilă ne este viaţa.
De câte ori cei aflaţi încă la vârsta adolescenţei nu s-au gândit că dacă sunt tineri nu are ce să li se întâmple rău, din punct de vedere al sănătăţii, crezând că spitalele sunt doar pentru bătrâni şi ghinionişti. Atât timp cât ne simţi bine, gândim că sănătatea  este o stare de normalitate şi nu un dar.
Am văzut topul milionarilor din ziare, cu toţii. Câţi dintre noi nu i-am invidiat? Pe câţi dintre noi nu ne-a cuprins disperarea că nu vom fi niciodată ca ei? Dar cei care aţi trecut printr-un spital, aţi avut posibilitatea să realizaţi că banii unui bogat nu pot să-i aducă decât dreptul să stea singur într-o rezervă şi să-şi aline suferinţa în faţa unui televizor?
Sănătatea nu se cumpără. Sănătatea este un dar de la Dumnezeu şi boala este plata păcatului, mai bine zis consecinţa păcatului, pentru a ne smeri şi pentru a ne întări credinţa, pentru a ne feri de un rău mai mare, pentru a ne dărui o cunună pentru veşnicie. Oricare ar fi însă cauza şi rostul bolii, raportarea noastră nu trebuie decât să fie una plină de nădejde şi de bucurie duhovnicească. Se spune că pe cel bolnav, Dumnezeu nu l-a uitat şi i-a dăruit boala ca să se trezească duhovniceşte şi ca să îşi aducă aminte de moarte. Mai ales boala permanentă sau bolile frecvente pot să constituie un „teren” deosebit de favorabil pentru trezvie şi pocăinţă. Boala este un prilej de testare a răbdării şi a credinţei noastre, este poate un exerciţiu înainte de moarte. Bolnavi fiind, murim puţin câte puţin pentru a ne pregăti pentru marea trecere. Lipsiţi de putere şi robiţi fiind de durerile trupului, prin rugăciune şi credinţă avem şansa să depăşim firea, să rupem lanţurile legăturii trupeşti şi să ni-l dorim numai pe Dumnezeu.
Pr. Arsenie Papacioc ne-a împărtăşit experienţa pe care a avut-o în faţa morţii: „mi-aş fi dorit să las ceva în urma mea care să mărturisească pentru mine”.
Aşadar, dragi prieteni,  doresc din inima mea ca lucrările concurenților să vă folosească la imbunătaşirea stării de sănătate sau la dobândirea ei ,in scopul lucrarării faptelor celor bune de care suntem datori ,fiecare după talentul său dăruit de CREATOR.
Mulțumesc din inima mea tuturor participantilor și prietenilor paginii Farmacia Naturii care ne-au susținut în acest demers.
Dl academician dr. Farm. Ovidiu Bojor va transmite toată considerația dumnealui și vă urează să aveti BUCURIA SĂNĂTĂȚII măcar până la vârsta sa 93 ani.(Iuliana Barbu)

 Rezultate concurs BUCURIA DE A FI SĂNĂTOS

Comisia formata din 7 specialiști Farmacia Naturii a decis:
Locul 1. Albu Claudia-RECUNOȘTINȚA
Locul 2. Negru ANCUTA- Mulțumesc, draga mea natură, pentru că m-ai primit în brațele tale ca pe  fiică
Locul 2. Mihaela B-Primăvara această redescopăr bucuria de a fi sănătos!
 Locul 3. Samoila Carmen-Ce poate fi mai important pentru un om decât BUCURIA DE A FI SANATOS?
Locul 3. Mia Maria
Bucuria de a fi sanatos este, armonizarea noastra cu intreaga creatie si trezirea in noi a constintei de vesnica multumire fata de absolut tot ce ne inconjoara".

Niciun comentariu: