Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

vineri, 30 martie 2018

Primăvara aceasta redescopăr bucuria de a fi sănătos!

Sunt proaspăta mămică a unui îngeraş pe nume Mihail-Dacian.Ce poate fi mai frumos pe lume decât binecuvântarea de a avea un copil, decât bucuria de a fi suficient de sănătoasă încât să poţi naşte, să devii mamă.
În simbolistica populară, culoarea verde, asociată primăverii, înseamnă speranţă şi sănătate. Mihail Dacian a fost ghiocelul şi mărţişorul meu în această primăvară, simbolul triumfului vieţii şi poate calea cea mai curată şi sigură de a afla ce înseamnă BUCURIA, cu strălucirea şi miracolele ei.
Ce bucurie mai mare poate fi decât aceea de a fi sănătoasă şi de  a-ţi  putea alăpta puiul? mi se pare că alăptarea este ceva ce continuă minunea naşterii.
Eu una, am cunoscut „bunăvoinţa" celor din jur care ba mă sfătuiau să pun mai des copilul la sân, ba să nu-l mai pun deloc şi să-i dau lapte praf, bas ă-l  alaptez la trei ore, chiar dacă asta însemna să o trezesc din somn, ba să-i dau la cerere, chiar daca asta însemna să mănânce şi la o oră...Acum  am decis că este musai să încep să ascult doar de noi, să ne reglăm, să mă bucur de moment, de faptul că sunt sănătoasă, că suntem sănătoşi.
Experienţa alăptării face parte din miracolul de a fi mamă, mă ajută sa depăşesc grijile si chiar un soi de depresie postnatală care dădea semne că vrea să se instaleze forţat şi pe termen lung. Chiar dacă un om este fragil, bucuria îl face puternic.”spunea  Mary Sullivan
Şi da, nu am de gând să renunţ la acest miracol la această cale care duce către bucurie atâta timp cât sănătatea şi voinţa vor fi aliaţii mei.
   Viața poate înflori odată cu bucuria. Bucuria vindecă și hrănește sufletul. Bucuria este sensul vieții. În primăvara aceasta, bucuria mea de a fi sănătos poartă numele de Mihail-Dacian. Şi ca şi Arhanghelul al cărui nume îl poartă, nădăjduim că vom învinge toate nebucuriile vieţii şi vom înflori împreună sănătoşi.

Niciun comentariu: